Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet tecilim de var 2015 e kadar. Ne sacma ıs arkadas. Gitmek istediğimizde hemen alsınlar işte. Gıtmeye kalkıyoruz dert gıtmek ıstemıyoruz dert. Ne biçim düzen anlamadım gitti. Sırf engel başka birşey değil.. Bitsinde baska bısey ıstemıyorum.
iyi yine kısa dönem olcaksın ben Askerlik dahil 5 sene ordudaydım, Zor kurtuldum