Konu
Haziran ayında lisans mezunuyum. Agustosta askere gitmek istiyorum ama?
07-04-2014, 23:50:53
#3
Maharaja
Evet tecilim de var 2015 e kadar. Ne sacma ıs arkadas. Gitmek istediğimizde hemen alsınlar işte. Gıtmeye kalkıyoruz dert gıtmek ıstemıyoruz dert. Ne biçim düzen anlamadım gitti. Sırf engel başka birşey değil.. Bitsinde baska bısey ıstemıyorum.