Evet tecilim de var 2015 e kadar. Ne sacma ıs arkadas. Gitmek istediğimizde hemen alsınlar işte. Gıtmeye kalkıyoruz dert gıtmek ıstemıyoruz dert. Ne biçim düzen anlamadım gitti. Sırf engel başka birşey değil.. Bitsinde baska bısey ıstemıyorum.