Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Haziran ayinda lisans mezunu olacagim. Agustosta askere giderim diye dusunuyordum fakat mayista sanrm som basvuruymus. Ben askerlik icin basvursam nasil olacak? Uzun donemmi yaptirirlar bana. Yoksa son sinif oldugum icin mezun olursam kisa donemmi yaptirirlar. Bilgisi olan varmidir? Mezun olunca basvursam yani haziran da bu sefer kasim a atarlar.
Senin tecilinde vardır muhtemelen, giderim diye düşünüyorum demekle olmuyo mezun olduktan sonra başvuru yapmak en iyisi