• 30-11-2013, 22:44:34
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güldüğüne göre beraberliğe sevinmissin

    Kırmızı yiyen siz olsaydınız böyle gülermiydin ahh ahhhh
    yok sevinmedimde sizin maçtan önce en aşşa 3 atarız rahat yeneriz bilmem ne demeniz garip gelmişti biz zaten kart yemedik hocam haklısın
  • 30-11-2013, 22:45:03
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakeme yapacak birşey yok
    Pozisyonun daha yakından çekilen hali
  • 30-11-2013, 22:45:07
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle son 4-5 yılın en iyi derbisiydi kesinlikle (keyif bakımından). İlk yarı maç bir oraya gitti, bir oraya. Lakin şöyle bir gerçek var ki 2. yarı Fenerbahçe net bir şekilde ezdi Beşiktaş'ı, ben hayatımda böyle bir kondisyon görmedim.

    Hakem için ise Cüneyt Çakır'ın eyyamcı bir adam olduğunu her lafı geçtiğinde söylüyorum, o yüzden çok şaşırmadım. Her kararı hatalıydı demiyorum ama Fenerbahçe'nin 1 net penaltısı vardı.
  • 30-11-2013, 22:45:14
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Necip atılana kadar yüklendin de.İşte maçın sonlarına doğru aynı tempoda rakip 11 kişi de bu şekilde olurmuydu işte onu demek istedim.
    Neyse güzel maç oldu.
    Olurdu bence. Kondisyon olarak bariz üstünlüğümüz vardı. Ersun Yanal bile 87'ye kadar değişiklik düşünmedi.

    Çok güzel maç oldu. Hakemi ve Meireles'i dışarı tutarsak sahadaki her futbolcuya helal olsun. İki takıma da teşekkürler.
  • 30-11-2013, 22:45:26
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen şu 5-0 6-0 cılardan değil misin Hatalı kırmızı kart + Emenike'ye verilmeyen bariz kırmızı kartla evinizde 1 puanı zor kurtarıyorsunuz bide sevinmişsinizdir diyorsunuz şimdide
    yok en az 2 farklı kazanamazsak galip saymam diyordum, cüneyt çakır katletmese maçı söylediğim şeyde doğru çıkıcaktı.. nese puan farkı 7de kaldı
  • 30-11-2013, 22:46:32
    Üyeliği durduruldu
    anLHsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6syede 3 dusunuyorduk onlarin nasibi 2ymis bide puan alacaklarini dusunuyorlardi onlar yirtamadilarda. Hahahaaaa.. ama cino olsaydi alirlardi oda 1 puan
    6s yi moderatör reportları görünce sende görürsün...


    Her iki tarafıda tebrik etmek lazım.. İlk yarı çok zevkli bir maç oldu. İkinci yarı fenerbahçe oynadı beşiktaş kontradan bir şeyler yapmaya çalıştı ama. Gol geliyorum dedi yani.. Ben 4. golüde bekliyordum fenerden ama az daha beşiktaş atıyordu son saniyede..
  • 30-11-2013, 22:47:05
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok en az 2 farklı kazanamazsak galip saymam diyordum, cüneyt çakır katletmese maçı söylediğim şeyde doğru çıkıcaktı.. nese puan farkı 7de kaldı
    maçtan önce gaza gelin 2 3 fark atarız cok rahat şöyle böyle sallayın maç bitince fark şu kadar diyin yaa siz fenerliler varyaaaa
  • 30-11-2013, 22:47:20
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen şu 5-0 6-0 cılardan değil misin Hatalı kırmızı kart + Emenike'ye verilmeyen bariz kırmızı kartla evinizde 1 puanı zor kurtarıyorsunuz bide sevinmişsinizdir diyorsunuz şimdide
    Alıntı
    evinizde 1 puanı zor kurtarıyorsunuz
    Ben başka maçı izledim sanırım benim izlediğim maçta Beşiktaş 1 puana şükretmesi gerekiyordu neyse artık bizim kanalda başka maçı oynattılar sanırım
  • 30-11-2013, 22:50:20
    Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben başka maçı izledim sanırım benim izlediğim maçta Beşiktaş 1 puana şükretmesi gerekiyordu neyse artık bizim kanalda başka maçı oynattılar sanırım
    Kardeşim hakem kararları ortada, maçın yönünü değiştirmesi vs. Ee galip tarafta bizdik kovalayan sizdiniz bu durumda kurtarmış oluyorsunuz. Yanlış bir şey söylemedim burada. Maç öncesi sanırsın siirtsporla oynuyorlar 6-0 felan