Öncelikle son 4-5 yılın en iyi derbisiydi kesinlikle (keyif bakımından). İlk yarı maç bir oraya gitti, bir oraya. Lakin şöyle bir gerçek var ki 2. yarı Fenerbahçe net bir şekilde ezdi Beşiktaş'ı, ben hayatımda böyle bir kondisyon görmedim.
Hakem için ise Cüneyt Çakır'ın eyyamcı bir adam olduğunu her lafı geçtiğinde söylüyorum, o yüzden çok şaşırmadım. Her kararı hatalıydı demiyorum ama Fenerbahçe'nin 1 net penaltısı vardı.