sen şu 5-0 6-0 cılardan değil misin

Hatalı kırmızı kart + Emenike'ye verilmeyen bariz kırmızı kartla evinizde 1 puanı zor kurtarıyorsunuz bide sevinmişsinizdir diyorsunuz şimdide
Alıntı
evinizde 1 puanı zor kurtarıyorsunuz
Ben başka maçı izledim sanırım benim izlediğim maçta Beşiktaş 1 puana şükretmesi gerekiyordu neyse artık bizim kanalda başka maçı oynattılar sanırım