sen şu 5-0 6-0 cılardan değil misin

Hatalı kırmızı kart + Emenike'ye verilmeyen bariz kırmızı kartla evinizde 1 puanı zor kurtarıyorsunuz bide sevinmişsinizdir diyorsunuz şimdide
yok en az 2 farklı kazanamazsak galip saymam diyordum, cüneyt çakır katletmese maçı söylediğim şeyde doğru çıkıcaktı.. nese puan farkı
7de kaldı