okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Necip atılana kadar yüklendin de.İşte maçın sonlarına doğru aynı tempoda rakip 11 kişi de bu şekilde olurmuydu işte onu demek istedim.
Neyse güzel maç oldu.
Olurdu bence. Kondisyon olarak bariz üstünlüğümüz vardı. Ersun Yanal bile 87'ye kadar değişiklik düşünmedi.

Çok güzel maç oldu. Hakemi ve Meireles'i dışarı tutarsak sahadaki her futbolcuya helal olsun. İki takıma da teşekkürler.