anLHsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6syede 3 dusunuyorduk onlarin nasibi 2ymis bide puan alacaklarini dusunuyorlardi onlar yirtamadilarda. Hahahaaaa.. ama cino olsaydi alirlardi oda 1 puan
6s yi moderatör reportları görünce sende görürsün...


Her iki tarafıda tebrik etmek lazım.. İlk yarı çok zevkli bir maç oldu. İkinci yarı fenerbahçe oynadı beşiktaş kontradan bir şeyler yapmaya çalıştı ama. Gol geliyorum dedi yani.. Ben 4. golüde bekliyordum fenerden ama az daha beşiktaş atıyordu son saniyede..