Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güldüğüne göre beraberliğe sevinmissin

Kırmızı yiyen siz olsaydınız böyle gülermiydin ahh ahhhh
yok sevinmedimde sizin maçtan önce en aşşa 3 atarız rahat yeneriz bilmem ne demeniz garip gelmişti biz zaten kart yemedik hocam haklısın