Konu
STSL 13.Hafta Fenerbahçe - Beşiktaş (30.11.2013 Cumartesi)
30-11-2013, 22:44:34
#208
PaSaSa
Emrah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güldüğüne göre beraberliğe sevinmissin
Kırmızı yiyen siz olsaydınız böyle gülermiydin ahh ahhhh
yok sevinmedimde sizin maçtan önce en aşşa 3 atarız rahat yeneriz bilmem ne demeniz garip gelmişti
biz zaten kart yemedik hocam haklısın