• 10-10-2013, 11:38:25
    satışlar güncel.
  • 11-10-2013, 12:40:49
    Tema olarak çok beğendim fakat script olarak bana pek uymuyordu bu yüzden sadece temasını kullanmak istedim daha uygun bir fiyat olsaydı ve sadece tema olarak satış olsaydı alırdım fakat bu şekilde virüs uyarısı felan bu şekilde kullanmak istemedim. Yani kısacası sadece tasarımızını kullandım.

    http://cizymp3.com

    Eğer sadece tasarımı kullandığıma inanmazsanız buyrun diğer müzik sitem tasarımı sadece entergre ettim içine

    http://mp3delisi.com

    scrpiti almamamdaki en büyük sebep virüs uyarısı bu yüzden beni mazur görmenizi isterim hayırlı satışlar hocam.
  • 11-10-2013, 12:54:26
    sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema olarak çok beğendim fakat script olarak bana pek uymuyordu bu yüzden sadece temasını kullanmak istedim daha uygun bir fiyat olsaydı ve sadece tema olarak satış olsaydı alırdım fakat bu şekilde virüs uyarısı felan bu şekilde kullanmak istemedim. Yani kısacası sadece tasarımızını kullandım.

    http://cizymp3.com

    Eğer sadece tasarımı kullandığıma inanmazsanız buyrun diğer müzik sitem tasarımı sadece entergre ettim içine

    http://mp3delisi.com

    scrpiti almamamdaki en büyük sebep virüs uyarısı bu yüzden beni mazur görmenizi isterim hayırlı satışlar hocam.
    önceklikle arkadaşım SEN KİMSİN? scripti sana sattığımı hatırlamıyorum ki bunu sende almadım diyerek doğruluyorsun.

    buna istinaden kime sordun da tasarımı kullandın? kimden izin aldın?
  • 11-10-2013, 13:58:20
    Scripti iikseden almadim almamda ikincisi ben spritin lisanli olmadigini biliyorum ki lisansli olsa dahi logonu vs birseyini kullanmadim kodlarini kullanmadim he arka paln resmi lisansliysa kanitla kaldirirm ve ucuncusu scripti bir yerden almadim en ufak webden anlayan kisi yaptigimin aynisini benim gbi bir gunde yapar
  • 11-10-2013, 14:04:00
    sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scripti iikseden almadim almamda ikincisi ben spritin lisanli olmadigini biliyorum ki lisansli olsa dahi logonu vs birseyini kullanmadim kodlarini kullanmadim he arka paln resmi lisansliysa kanitla kaldirirm ve ucuncusu scripti bir yerden almadim en ufak webden anlayan kisi yaptigimin aynisini benim gbi bir gunde yapar
    yahu pişkin pişkin halen yazıyorsun. benim scriptim lisanslı veya lisanssız.. bu seni ilgilendirmez. ayrıca virgülünü dahil izinsiz kullanmak emek hırsızlığı değilmidir.

    sen bide bu hırsızlığı pişkin pişkin ortaya atıyorsun. artisliğiniz kime anlamıyorumki?
  • 11-10-2013, 14:45:56
    CAPOEIRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu pişkin pişkin halen yazıyorsun. benim scriptim lisanslı veya lisanssız.. bu seni ilgilendirmez. ayrıca virgülünü dahil izinsiz kullanmak emek hırsızlığı değilmidir.

    sen bide bu hırsızlığı pişkin pişkin ortaya atıyorsun. artisliğiniz kime anlamıyorumki?
    Uzatma ben seninle tartismak icin yorim yapmadim emegini calip baskasinada dagitmadim yorum yaptim cunki suan siteme bin kisi girdigi gibi birgun sebde giricektin tasarimi gordugunde ***** kullanmis vs dusunme diye yaptim yorumu uzatma artik silerim tasarimi scripyi de bedava veririm herkese ***** sitelerine o yuzden satisini yap isine bak.!
  • 11-10-2013, 14:51:01
    sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzatma ben seninle tartismak icin yorim yapmadim emegini calip baskasinada dagitmadim yorum yaptim cunki suan siteme bin kisi girdigi gibi birgun sebde giricektin tasarimi gordugunde ***** kullanmis vs dusunme diye yaptim yorumu uzatma artik silerim tasarimi scripyi de bedava veririm herkese ***** sitelerine o yuzden satisini yap isine bak.!
    adamın tasarımını çalmışsın, emeğini çalmadım diyorsun kameralar nerede?
  • 11-10-2013, 15:15:59
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamın tasarımını çalmışsın, emeğini çalmadım diyorsun kameralar nerede?
    Sen kendi web sitende kullandigin herhangi bir kodu bir resmi vs baska sitelerden alirken bu emek hirsizligi olmus olmadimi lullanmadim deme kullanmadan bi tasarim vs birsey uretemezsin benim yaptigim tasarimlari binlerce kisi caldi kimse benim emegimi dusunmedi sifreledigim kodlarimi paylastilar o zaman benimemegimi calmis olmadilar mi ben sadece tasarimi begendim dedim scriptini alip baska yerde satmadim satmamdasadece yapabilicegim birseye neden para verim zaten yapabiliyorum neyse bu son yorumum ben insan gibi geldim soyledim tasarimini begendim bi kismini kullandim diye kimin ne dusundugu imrumda degil bn ustume duseni yaptim hadi hayirli gunler
  • 11-10-2013, 15:47:55
    sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kendi web sitende kullandigin herhangi bir kodu bir resmi vs baska sitelerden alirken bu emek hirsizligi olmus olmadimi lullanmadim deme kullanmadan bi tasarim vs birsey uretemezsin benim yaptigim tasarimlari binlerce kisi caldi kimse benim emegimi dusunmedi sifreledigim kodlarimi paylastilar o zaman benimemegimi calmis olmadilar mi ben sadece tasarimi begendim dedim scriptini alip baska yerde satmadim satmamdasadece yapabilicegim birseye neden para verim zaten yapabiliyorum neyse bu son yorumum ben insan gibi geldim soyledim tasarimini begendim bi kismini kullandim diye kimin ne dusundugu imrumda degil bn ustume duseni yaptim hadi hayirli gunler

    Okumaya lüzum yok Türkçe öğrenip gelin lütfen, yazılarınızı okumak için takla atmaya niyetim yok iyi günler.