PHP Mp3 Dinleme Scripti (jQuery & Ajax) - Fizy Tarzı Full Yönetim
252
●26.793
- 11-10-2013, 12:40:49Tema olarak çok beğendim fakat script olarak bana pek uymuyordu bu yüzden sadece temasını kullanmak istedim daha uygun bir fiyat olsaydı ve sadece tema olarak satış olsaydı alırdım fakat bu şekilde virüs uyarısı felan bu şekilde kullanmak istemedim. Yani kısacası sadece tasarımızını kullandım.
http://cizymp3.com
Eğer sadece tasarımı kullandığıma inanmazsanız buyrun diğer müzik sitem tasarımı sadece entergre ettim içine
http://mp3delisi.com
scrpiti almamamdaki en büyük sebep virüs uyarısı bu yüzden beni mazur görmenizi isterim hayırlı satışlar hocam. - 11-10-2013, 12:54:26önceklikle arkadaşım SEN KİMSİN? scripti sana sattığımı hatırlamıyorum ki bunu sende almadım diyerek doğruluyorsun.sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buna istinaden kime sordun da tasarımı kullandın? kimden izin aldın? - 11-10-2013, 13:58:20Scripti iikseden almadim almamda ikincisi ben spritin lisanli olmadigini biliyorum ki lisansli olsa dahi logonu vs birseyini kullanmadim kodlarini kullanmadim he arka paln resmi lisansliysa kanitla kaldirirm ve ucuncusu scripti bir yerden almadim en ufak webden anlayan kisi yaptigimin aynisini benim gbi bir gunde yapar
- 11-10-2013, 14:04:00yahu pişkin pişkin halen yazıyorsun. benim scriptim lisanslı veya lisanssız.. bu seni ilgilendirmez. ayrıca virgülünü dahil izinsiz kullanmak emek hırsızlığı değilmidir.sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen bide bu hırsızlığı pişkin pişkin ortaya atıyorsun. artisliğiniz kime anlamıyorumki? - 11-10-2013, 14:45:56Uzatma ben seninle tartismak icin yorim yapmadim emegini calip baskasinada dagitmadim yorum yaptim cunki suan siteme bin kisi girdigi gibi birgun sebde giricektin tasarimi gordugunde ***** kullanmis vs dusunme diye yaptim yorumu uzatma artik silerim tasarimi scripyi de bedava veririm herkese ***** sitelerine o yuzden satisini yap isine bak.!CAPOEIRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2013, 14:51:01adamın tasarımını çalmışsın, emeğini çalmadım diyorsun kameralar nerede?sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2013, 15:15:59Sen kendi web sitende kullandigin herhangi bir kodu bir resmi vs baska sitelerden alirken bu emek hirsizligi olmus olmadimi lullanmadim deme kullanmadan bi tasarim vs birsey uretemezsin benim yaptigim tasarimlari binlerce kisi caldi kimse benim emegimi dusunmedi sifreledigim kodlarimi paylastilar o zaman benimemegimi calmis olmadilar mi ben sadece tasarimi begendim dedim scriptini alip baska yerde satmadim satmamdasadece yapabilicegim birseye neden para verim zaten yapabiliyorum neyse bu son yorumum ben insan gibi geldim soyledim tasarimini begendim bi kismini kullandim diye kimin ne dusundugu imrumda degil bn ustume duseni yaptim hadi hayirli gunlerxFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2013, 15:47:55sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okumaya lüzum yok Türkçe öğrenip gelin lütfen, yazılarınızı okumak için takla atmaya niyetim yok iyi günler.