CAPOEIRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu pişkin pişkin halen yazıyorsun. benim scriptim lisanslı veya lisanssız.. bu seni ilgilendirmez. ayrıca virgülünü dahil izinsiz kullanmak emek hırsızlığı değilmidir.

sen bide bu hırsızlığı pişkin pişkin ortaya atıyorsun. artisliğiniz kime anlamıyorumki?
Uzatma ben seninle tartismak icin yorim yapmadim emegini calip baskasinada dagitmadim yorum yaptim cunki suan siteme bin kisi girdigi gibi birgun sebde giricektin tasarimi gordugunde ***** kullanmis vs dusunme diye yaptim yorumu uzatma artik silerim tasarimi scripyi de bedava veririm herkese ***** sitelerine o yuzden satisini yap isine bak.!