sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzatma ben seninle tartismak icin yorim yapmadim emegini calip baskasinada dagitmadim yorum yaptim cunki suan siteme bin kisi girdigi gibi birgun sebde giricektin tasarimi gordugunde ***** kullanmis vs dusunme diye yaptim yorumu uzatma artik silerim tasarimi scripyi de bedava veririm herkese ***** sitelerine o yuzden satisini yap isine bak.!
adamın tasarımını çalmışsın, emeğini çalmadım diyorsun kameralar nerede?