Scripti iikseden almadim almamda ikincisi ben spritin lisanli olmadigini biliyorum ki lisansli olsa dahi logonu vs birseyini kullanmadim kodlarini kullanmadim he arka paln resmi lisansliysa kanitla kaldirirm ve ucuncusu scripti bir yerden almadim en ufak webden anlayan kisi yaptigimin aynisini benim gbi bir gunde yapar
yahu pişkin pişkin halen yazıyorsun. benim scriptim lisanslı veya lisanssız.. bu seni ilgilendirmez. ayrıca virgülünü dahil izinsiz kullanmak emek hırsızlığı değilmidir.
sen bide bu hırsızlığı pişkin pişkin ortaya atıyorsun. artisliğiniz kime anlamıyorumki?