adamın tasarımını çalmışsın, emeğini çalmadım diyorsun kameralar nerede?
Sen kendi web sitende kullandigin herhangi bir kodu bir resmi vs baska sitelerden alirken bu emek hirsizligi olmus olmadimi lullanmadim deme kullanmadan bi tasarim vs birsey uretemezsin benim yaptigim tasarimlari binlerce kisi caldi kimse benim emegimi dusunmedi sifreledigim kodlarimi paylastilar o zaman benimemegimi calmis olmadilar mi ben sadece tasarimi begendim dedim scriptini alip baska yerde satmadim satmamdasadece yapabilicegim birseye neden para verim zaten yapabiliyorum neyse bu son yorumum ben insan gibi geldim soyledim tasarimini begendim bi kismini kullandim diye kimin ne dusundugu imrumda degil bn ustume duseni yaptim hadi hayirli gunler