sahin_811 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema olarak çok beğendim fakat script olarak bana pek uymuyordu bu yüzden sadece temasını kullanmak istedim daha uygun bir fiyat olsaydı ve sadece tema olarak satış olsaydı alırdım fakat bu şekilde virüs uyarısı felan bu şekilde kullanmak istemedim. Yani kısacası sadece tasarımızını kullandım.

http://cizymp3.com

Eğer sadece tasarımı kullandığıma inanmazsanız buyrun diğer müzik sitem tasarımı sadece entergre ettim içine

http://mp3delisi.com

scrpiti almamamdaki en büyük sebep virüs uyarısı bu yüzden beni mazur görmenizi isterim hayırlı satışlar hocam.
önceklikle arkadaşım SEN KİMSİN? scripti sana sattığımı hatırlamıyorum ki bunu sende almadım diyerek doğruluyorsun.

buna istinaden kime sordun da tasarımı kullandın? kimden izin aldın?