Anadolu Üni. İletişim Fakültesindeki arkadaşlar taraıfndan bu sene hazırlanan video.
Eskişehirde okuyan, okuyacak olan, okumuş olan herkesin çok hoşuna gidecektir. Eskişehirde okumak tam olarak da böyle bir şeydir.
Videonun sonunda da Eskisehir'in Belediye Başkanı ve A.Ü. Eski rektörü Yılmaz Büyükerşen hoca var.
Buyrun:
http://www.youtube.com/watch?v=Q4P_a19nsU0
Eskişehiri Kazananlar, Eskişehirde Okumayı Düşünenler
48
●10.962
- 30-07-2013, 19:51:05Eskişehirde hala üniversite okumakta olan birisi olarak ben bile duygulandım vallaEmre43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ama öyle her mezun olan Büyükerşenle bankta oturamaz onu da söyleyeyim beklentiyi düşük tutsunlar :P - 31-07-2013, 09:19:17Niye öyle diyonuz ki şimdi hocamLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bu sene kazandım ama osmangazi, zaten anadoluda okuduğum bölüm yok..
Videoyu önceden de izlemiştim çok güzel hazırlanmış bir video, osmangaziye güzel diyorlar her ne kadar anadolunun gölgesinde kalsada, şehir merkezine kaç dakika acaba bilen var mı? - 31-07-2013, 12:30:19Zamanında Osmangazi Üniversitesinde Mühendislik okumuş birisi olarak, Osmangazide kendi yeniledi ama beklentinizi yinede düşük tutun, özellikle mühendislik kazandıysanız.crazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim zamanımızda Mühendislik fakültesinde 3 erkeğe, 1 erkek düşerdi
İnşaat kantininde otururken, kantine es kaza fakülteye gelmiş bir kız girerse, millet bir birini dürter "olum kız var kantinde!" şeklinde uyarırdı arkadaşlarını.
3 sene aynı dersleri aldığımız kibar bir arkadaş vardı, mezun olduktan 2 sene sonra karşılaştık tanımayadım! Bıyığını, favorilerini kesip, makyaj yapınca bayan olduğunu anladım bizim elemanın.
Şimdiki mühendisler çok şanlı, Endüstri Mühendisliği ana mühendislik kampüsüne alında, Kimya Mühendisliğinin kontejyanı vs arttı, kız popülasyonu arttı fakültenin. - 31-07-2013, 12:47:05Eskisehirde ulasşımı dert etme.Her 2 üniversite,otogar,hastaneler,resmi daireler bir tramvay kadar yakınındacrazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2013, 13:08:52Bende osmangazideyim.Çarşıdan Osmangazi 20 dakika sürer tramvayla.crazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2013, 13:14:52EnteresanUfkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:14:52 -->-> Daha önceki mesaj 13:13:09 --
Hocam ücret ne kadar, kyk başvuru yaptın yurtlar nasıl? Üniversite içi yemek fiyatları bol bol protestoya uğramış fiyat kalite ne durumda? Kampüs şantiye alanı düyorlar ne derece doğruLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

