• 30-07-2013, 15:50:12
    #1
    Anadolu Üni. İletişim Fakültesindeki arkadaşlar taraıfndan bu sene hazırlanan video.

    Eskişehirde okuyan, okuyacak olan, okumuş olan herkesin çok hoşuna gidecektir. Eskişehirde okumak tam olarak da böyle bir şeydir.

    Videonun sonunda da Eskisehir'in Belediye Başkanı ve A.Ü. Eski rektörü Yılmaz Büyükerşen hoca var.

    Buyrun:


    http://www.youtube.com/watch?v=Q4P_a19nsU0
  • 30-07-2013, 18:07:35
    #2
    harika bi video eskişehir hayranı olarak
  • 30-07-2013, 19:51:05
    #3
    Emre43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harika bi video eskişehir hayranı olarak
    Eskişehirde hala üniversite okumakta olan birisi olarak ben bile duygulandım valla

    Ama öyle her mezun olan Büyükerşenle bankta oturamaz onu da söyleyeyim beklentiyi düşük tutsunlar :P
  • 31-07-2013, 04:45:55
    #4
    Osmangaziye gelmeyin hacılar , üvey evlat muamelesi görürsünüz
  • 31-07-2013, 09:19:17
    #5
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osmangaziye gelmeyin hacılar , üvey evlat muamelesi görürsünüz
    Niye öyle diyonuz ki şimdi hocam

    Ben de bu sene kazandım ama osmangazi, zaten anadoluda okuduğum bölüm yok..

    Videoyu önceden de izlemiştim çok güzel hazırlanmış bir video, osmangaziye güzel diyorlar her ne kadar anadolunun gölgesinde kalsada, şehir merkezine kaç dakika acaba bilen var mı?
  • 31-07-2013, 12:30:19
    #6
    crazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye öyle diyonuz ki şimdi hocam

    Ben de bu sene kazandım ama osmangazi, zaten anadoluda okuduğum bölüm yok..

    Videoyu önceden de izlemiştim çok güzel hazırlanmış bir video, osmangaziye güzel diyorlar her ne kadar anadolunun gölgesinde kalsada, şehir merkezine kaç dakika acaba bilen var mı?
    Zamanında Osmangazi Üniversitesinde Mühendislik okumuş birisi olarak, Osmangazide kendi yeniledi ama beklentinizi yinede düşük tutun, özellikle mühendislik kazandıysanız.

    Bizim zamanımızda Mühendislik fakültesinde 3 erkeğe, 1 erkek düşerdi
    İnşaat kantininde otururken, kantine es kaza fakülteye gelmiş bir kız girerse, millet bir birini dürter "olum kız var kantinde!" şeklinde uyarırdı arkadaşlarını.
    3 sene aynı dersleri aldığımız kibar bir arkadaş vardı, mezun olduktan 2 sene sonra karşılaştık tanımayadım! Bıyığını, favorilerini kesip, makyaj yapınca bayan olduğunu anladım bizim elemanın.

    Şimdiki mühendisler çok şanlı, Endüstri Mühendisliği ana mühendislik kampüsüne alında, Kimya Mühendisliğinin kontejyanı vs arttı, kız popülasyonu arttı fakültenin.
  • 31-07-2013, 12:47:05
    #7
    crazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye öyle diyonuz ki şimdi hocam

    Ben de bu sene kazandım ama osmangazi, zaten anadoluda okuduğum bölüm yok..

    Videoyu önceden de izlemiştim çok güzel hazırlanmış bir video, osmangaziye güzel diyorlar her ne kadar anadolunun gölgesinde kalsada, şehir merkezine kaç dakika acaba bilen var mı?
    Eskisehirde ulasşımı dert etme.Her 2 üniversite,otogar,hastaneler,resmi daireler bir tramvay kadar yakınında
  • 31-07-2013, 13:08:52
    #8
    crazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye öyle diyonuz ki şimdi hocam

    Ben de bu sene kazandım ama osmangazi, zaten anadoluda okuduğum bölüm yok..

    Videoyu önceden de izlemiştim çok güzel hazırlanmış bir video, osmangaziye güzel diyorlar her ne kadar anadolunun gölgesinde kalsada, şehir merkezine kaç dakika acaba bilen var mı?
    Bende osmangazideyim.Çarşıdan Osmangazi 20 dakika sürer tramvayla.
  • 31-07-2013, 13:14:52
    #9
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim zamanımızda Mühendislik fakültesinde 3 erkeğe, 1 erkek düşerdi
    Enteresan




    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:14:52 -->-> Daha önceki mesaj 13:13:09 --

    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende osmangazideyim.Çarşıdan Osmangazi 20 dakika sürer tramvayla.
    Hocam ücret ne kadar, kyk başvuru yaptın yurtlar nasıl? Üniversite içi yemek fiyatları bol bol protestoya uğramış fiyat kalite ne durumda? Kampüs şantiye alanı düyorlar ne derece doğru