crazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye öyle diyonuz ki şimdi hocam

Ben de bu sene kazandım ama osmangazi, zaten anadoluda okuduğum bölüm yok..

Videoyu önceden de izlemiştim çok güzel hazırlanmış bir video, osmangaziye güzel diyorlar her ne kadar anadolunun gölgesinde kalsada, şehir merkezine kaç dakika acaba bilen var mı?
Bende osmangazideyim.Çarşıdan Osmangazi 20 dakika sürer tramvayla.