Anadolu Üni. İletişim Fakültesindeki arkadaşlar taraıfndan bu sene hazırlanan video.
Eskişehirde okuyan, okuyacak olan, okumuş olan herkesin çok hoşuna gidecektir. Eskişehirde okumak tam olarak da böyle bir şeydir.
Videonun sonunda da Eskisehir'in Belediye Başkanı ve A.Ü. Eski rektörü Yılmaz Büyükerşen hoca var.
Buyrun:
http://www.youtube.com/watch?v=Q4P_a19nsU0