Osmangaziye gelmeyin hacılar , üvey evlat muamelesi görürsünüz
Niye öyle diyonuz ki şimdi hocam
Ben de bu sene kazandım ama osmangazi, zaten anadoluda okuduğum bölüm yok..
Videoyu önceden de izlemiştim çok güzel hazırlanmış bir video, osmangaziye güzel diyorlar her ne kadar anadolunun gölgesinde kalsada, şehir merkezine kaç dakika acaba bilen var mı?