Niye öyle diyonuz ki şimdi hocam
Ben de bu sene kazandım ama osmangazi, zaten anadoluda okuduğum bölüm yok..
Videoyu önceden de izlemiştim çok güzel hazırlanmış bir video, osmangaziye güzel diyorlar her ne kadar anadolunun gölgesinde kalsada, şehir merkezine kaç dakika acaba bilen var mı?
Zamanında Osmangazi Üniversitesinde Mühendislik okumuş birisi olarak, Osmangazide kendi yeniledi ama beklentinizi yinede düşük tutun, özellikle mühendislik kazandıysanız.
Bizim zamanımızda Mühendislik fakültesinde 3 erkeğe, 1 erkek düşerdi
İnşaat kantininde otururken, kantine es kaza fakülteye gelmiş bir kız girerse, millet bir birini dürter "olum kız var kantinde!" şeklinde uyarırdı arkadaşlarını.
3 sene aynı dersleri aldığımız kibar bir arkadaş vardı, mezun olduktan 2 sene sonra karşılaştık tanımayadım! Bıyığını, favorilerini kesip, makyaj yapınca bayan olduğunu anladım bizim elemanın.
Şimdiki mühendisler çok şanlı, Endüstri Mühendisliği ana mühendislik kampüsüne alında, Kimya Mühendisliğinin kontejyanı vs arttı, kız popülasyonu arttı fakültenin.