Emre43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harika bi video eskişehir hayranı olarak
Eskişehirde hala üniversite okumakta olan birisi olarak ben bile duygulandım valla

Ama öyle her mezun olan Büyükerşenle bankta oturamaz onu da söyleyeyim beklentiyi düşük tutsunlar :P