• 07-12-2023, 15:12:24
    #1
    Arkadaşlar merhaba sunucuya bağlanamıyorum uzak masaüstü bağlantısı için lisansım bitmiş bunu nasıl çözebilirim windows server 2008 r2 5 kişilik lisans lazım



  • 07-12-2023, 15:17:38
    #2
    Dwyt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba sunucuya bağlanamıyorum uzak masaüstü bağlantısı için lisansım bitmiş bunu nasıl çözebilirim windows server 2008 r2 5 kişilik lisans lazım



    Merhaba, RDS mevcut mu ve ne zaman kurulmuştu; özellikle 2008 R2 gibi eski sayılabilecek bir sürümde bunun yaşanmaması gerekiyordu daha önce lisans girişi yapıldıysa veya grace period aşılmadıysa
  • 07-12-2023, 16:24:28
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, RDS mevcut mu ve ne zaman kurulmuştu; özellikle 2008 R2 gibi eski sayılabilecek bir sürümde bunun yaşanmaması gerekiyordu daha önce lisans girişi yapıldıysa veya grace period aşılmadıysa
    daha önceden böyle bir sorun yoktu 2008 düz mevcuttu 2008 r2 geçince böyle bir sorunla karşılaştık lisans yapılmadı
  • 07-12-2023, 16:29:57
    #4
    Dwyt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önceden böyle bir sorun yoktu 2008 düz mevcuttu 2008 r2 geçince böyle bir sorunla karşılaştık lisans yapılmadı
    Güncelleme ile R2'ye geçildiyse, 2008 R2 RDS'in ilk çıktığı sürüm olmalı; Terminal Server'in lisans kontrolünü sağlayın, eğer grace period bitti şeklinde algılıyorsa registry'den kayıt silinebilir eğer kayıt yoksa ilk sefere mahsus RDS'i yapılandırmak gerekiyor(120 günlük deneme tahsis edecektir).
    Tabi şahsi tavsiyem eğer çok eski bir yazılım değilse veya güncel sürümü varsa projeyi yükseltmek olacaktır.
  • 08-12-2023, 13:52:51
    #5
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleme ile R2'ye geçildiyse, 2008 R2 RDS'in ilk çıktığı sürüm olmalı; Terminal Server'in lisans kontrolünü sağlayın, eğer grace period bitti şeklinde algılıyorsa registry'den kayıt silinebilir eğer kayıt yoksa ilk sefere mahsus RDS'i yapılandırmak gerekiyor(120 günlük deneme tahsis edecektir).
    Tabi şahsi tavsiyem eğer çok eski bir yazılım değilse veya güncel sürümü varsa projeyi yükseltmek olacaktır.
    120 günlük deneme bitti lisans sağlayamamız gerekiyor 5 kişilik lisans bulmam gerekiyor. Yüseltmek pek mümkün değil şu an
  • 08-12-2023, 13:53:52
    #6
    Dwyt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    120 günlük deneme bitti lisans sağlayamamız gerekiyor 5 kişilik lisans bulmam gerekiyor. Yüseltmek pek mümkün değil şu an
    Registry'de bu süreyi sıfırlamanın yolu var.
  • 08-12-2023, 14:01:14
    #7
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Registry'de bu süreyi sıfırlamanın yolu var.
    Registry'de yeri tam olarak nerede
  • 08-12-2023, 14:04:12
    #8
    Dwyt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Registry'de yeri tam olarak nerede
    Eğer tecrübeniz varsa kullanın, yoksa varolan yapıya da zarar verebilirsiniz.
    HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlTe rminal ServerRCMGracePeriod içindeki timebomb anahtarı silinip sadece default anahtar bırakılacak, kesinlikle klasör vb. silinmeyecek