
Sunucu uzak masaüstü lisans sorunu
7
●136
- 07-12-2023, 15:17:38Merhaba, RDS mevcut mu ve ne zaman kurulmuştu; özellikle 2008 R2 gibi eski sayılabilecek bir sürümde bunun yaşanmaması gerekiyordu daha önce lisans girişi yapıldıysa veya grace period aşılmadıysaDwyt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2023, 16:24:28daha önceden böyle bir sorun yoktu 2008 düz mevcuttu 2008 r2 geçince böyle bir sorunla karşılaştık lisans yapılmadıyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-12-2023, 16:29:57Güncelleme ile R2'ye geçildiyse, 2008 R2 RDS'in ilk çıktığı sürüm olmalı; Terminal Server'in lisans kontrolünü sağlayın, eğer grace period bitti şeklinde algılıyorsa registry'den kayıt silinebilir eğer kayıt yoksa ilk sefere mahsus RDS'i yapılandırmak gerekiyor(120 günlük deneme tahsis edecektir).Dwyt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi şahsi tavsiyem eğer çok eski bir yazılım değilse veya güncel sürümü varsa projeyi yükseltmek olacaktır. - 08-12-2023, 13:52:51120 günlük deneme bitti lisans sağlayamamız gerekiyor 5 kişilik lisans bulmam gerekiyor. Yüseltmek pek mümkün değil şu anyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2023, 13:53:52Registry'de bu süreyi sıfırlamanın yolu var.Dwyt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2023, 14:01:14Registry'de yeri tam olarak neredeyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2023, 14:04:12Eğer tecrübeniz varsa kullanın, yoksa varolan yapıya da zarar verebilirsiniz.Dwyt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle