daha önceden böyle bir sorun yoktu 2008 düz mevcuttu 2008 r2 geçince böyle bir sorunla karşılaştık lisans yapılmadı
Güncelleme ile R2'ye geçildiyse, 2008 R2 RDS'in ilk çıktığı sürüm olmalı; Terminal Server'in lisans kontrolünü sağlayın, eğer grace period bitti şeklinde algılıyorsa registry'den kayıt silinebilir eğer kayıt yoksa ilk sefere mahsus RDS'i yapılandırmak gerekiyor(120 günlük deneme tahsis edecektir).
Tabi şahsi tavsiyem eğer çok eski bir yazılım değilse veya güncel sürümü varsa projeyi yükseltmek olacaktır.