Dwyt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba sunucuya bağlanamıyorum uzak masaüstü bağlantısı için lisansım bitmiş bunu nasıl çözebilirim windows server 2008 r2 5 kişilik lisans lazım



Merhaba, RDS mevcut mu ve ne zaman kurulmuştu; özellikle 2008 R2 gibi eski sayılabilecek bir sürümde bunun yaşanmaması gerekiyordu daha önce lisans girişi yapıldıysa veya grace period aşılmadıysa