Merhaba, RDS mevcut mu ve ne zaman kurulmuştu; özellikle 2008 R2 gibi eski sayılabilecek bir sürümde bunun yaşanmaması gerekiyordu daha önce lisans girişi yapıldıysa veya grace period aşılmadıysa
daha önceden böyle bir sorun yoktu 2008 düz mevcuttu 2008 r2 geçince böyle bir sorunla karşılaştık lisans yapılmadı