Konu
Sunucu uzak masaüstü lisans sorunu
07-12-2023, 15:12:24
#1
Dwyt2
Arkadaşlar merhaba sunucuya bağlanamıyorum uzak masaüstü bağlantısı için lisansım bitmiş bunu nasıl çözebilirim windows server 2008 r2 5 kişilik lisans lazım