• 02-03-2022, 13:21:46
    #1
    Merhabalar r10 ailesi cyberpaneli uzun zamandır kullanıyorum ve uzun süredir çok fazla projeye arayüz geliştirdim.
    Cyberpanele arayüz geliştirmeyi düşünüyorum bunu ücretsiz olarak yapmak isterim ama freelancer çalıştığım için vakitim nakit sayılıyor.
    Sizce böyle bir ihtiyaç varmı var ise ücretli desteklemek isteyenler olur mu en azından bir kahve paramız çıksın gözüyle bakıyorum cpanel plesk tarzı bir tasarım cyberpanelde görmek isteyenler konu altına tartışalım
  • 02-03-2022, 13:34:29
    #2
    Bende CyberPanel kullanıyorum. Basit tasarımı (Mevcut Tasarımı) iş görüyor. Zaten sürekli kullanılan bir panel değil. O yüzden sade ve hafif olması daha iyi bence. Sunucuyu yormasını istemem.

    Benim fikrim bu yönde.
  • 02-03-2022, 13:38:19
    #3
    Cyberpanelin tasarımı bence Pleskten çok daha güzel ve kullanışlı. Cpanele benzetirseniz olabilir ama yine de fikrimce çok gerekli bir olay değil. Çünkü cyberpanel geçici bir aşk gibi, en fazla 1-2 ay sonra abi en iyisi Directadmine geçeyim diyorsunuz.
    4 sunucumuzun 2sini maliyetleri kısma amacıyla Cyberpanel yapmıştık, site sayısı artmaya başlayınca çok sıkıntı yaşamaya başladık ve tümünü Directadmine geçirdik.
  • 02-03-2022, 13:41:55
    #4
    Türkiye'de kontrol panel olayında biraz sığ düşüncedeyiz.

    cPanel dışında kontrol paneli yokmuş gibi bir algı var sanki, son zamanlarda Plesk'e biraz rağbet arttı onunda bana göre sebebi cPanel'in pahalı olmasından kaynaklı ve 15 günde bir yeni lisans alabiliyorlar.
  • 02-03-2022, 14:03:32
    #5
    eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cyberpanelin tasarımı bence Pleskten çok daha güzel ve kullanışlı. Cpanele benzetirseniz olabilir ama yine de fikrimce çok gerekli bir olay değil. Çünkü cyberpanel geçici bir aşk gibi, en fazla 1-2 ay sonra abi en iyisi Directadmine geçeyim diyorsunuz.
    4 sunucumuzun 2sini maliyetleri kısma amacıyla Cyberpanel yapmıştık, site sayısı artmaya başlayınca çok sıkıntı yaşamaya başladık ve tümünü Directadmine geçirdik.
    Ben kesinlikle Cyberpanel kullanmıyorum/kullandırtmıyorum boş yedek mevzusu yaşadıktan sonra, Wordpress'le de çalışmıyorum.
    İnternete atılmış en büyük kazık Wordpress bence, eklenti-tema-kodlar için bir onay komitesi olmadığı gibi güvenlik olarak çok kötü ki performansa daha gelmedim

    Cyber kullanan arkadaşlara yedekleri mutlaka kontrol etmelerini ve gerekirse PHPMyAdmin'den ve FTP'den yedeklerini almaları olur.

    Tasarımı da karışık evet, daha düzgün bir şey olabilir ama buna ücret ödeyecek birisini tanımıyorum
  • 02-03-2022, 14:09:03
    #6
    KOZBA.NET
    Cyberpanel'i silesim geldi bu kadar kötü mü bu panel ya 😀
  • 02-03-2022, 15:38:40
    #7
    ErkanAranci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende CyberPanel kullanıyorum. Basit tasarımı (Mevcut Tasarımı) iş görüyor. Zaten sürekli kullanılan bir panel değil. O yüzden sade ve hafif olması daha iyi bence. Sunucuyu yormasını istemem.

    Benim fikrim bu yönde.
    Alışkanlıklara göre sıralanan bir tasarım yapmak istedim evet mevcut tasarımı gayet sade ama yılların plesk ve cpanel kullanıcıları bazen arayüzde çok fazla vakit harcıyor bir yeri bulmak için.



    eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cyberpanelin tasarımı bence Pleskten çok daha güzel ve kullanışlı. Cpanele benzetirseniz olabilir ama yine de fikrimce çok gerekli bir olay değil. Çünkü cyberpanel geçici bir aşk gibi, en fazla 1-2 ay sonra abi en iyisi Directadmine geçeyim diyorsunuz.
    4 sunucumuzun 2sini maliyetleri kısma amacıyla Cyberpanel yapmıştık, site sayısı artmaya başlayınca çok sıkıntı yaşamaya başladık ve tümünü Directadmine geçirdik.
    Bu konuda haklısınız cyberpanel ücretsiz olarak tek siteye open lite speed sunuyor. ve cyberpanel optimizasyonu yapmadan kullanan kişiler için bazen sorun olabiliyor.
    Directadmin yanılmıyorsam ücretli bir yazılım. Bu yüzden insanlar cybera yöneliyor gün geçtikçe tabi açık kaynak güvenli değil ama bir çözüm geçici olarak.



    Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de kontrol panel olayında biraz sığ düşüncedeyiz.

    cPanel dışında kontrol paneli yokmuş gibi bir algı var sanki, son zamanlarda Plesk'e biraz rağbet arttı onunda bana göre sebebi cPanel'in pahalı olmasından kaynaklı ve 15 günde bir yeni lisans alabiliyorlar.
    Plesk panelin 15-30 günlük lisans alınma olayları her ne kadar insanları idare etsede sürekli bununla uğraşmak istemeyenler soluğu ücretsiz yazılımlarda alıyor biliyorsunuz dolarda 13-14 bu devirde kimse bu paraları ödemek istemiyor.


    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kesinlikle Cyberpanel kullanmıyorum/kullandırtmıyorum boş yedek mevzusu yaşadıktan sonra, Wordpress'le de çalışmıyorum.
    İnternete atılmış en büyük kazık Wordpress bence, eklenti-tema-kodlar için bir onay komitesi olmadığı gibi güvenlik olarak çok kötü ki performansa daha gelmedim

    Cyber kullanan arkadaşlara yedekleri mutlaka kontrol etmelerini ve gerekirse PHPMyAdmin'den ve FTP'den yedeklerini almaları olur.

    Tasarımı da karışık evet, daha düzgün bir şey olabilir ama buna ücret ödeyecek birisini tanımıyorum
    Şuanlık ücretsiz ve hızlı olması insanları cezbediyor ama yedek gibi sorunlar elbette var sürekli update geliyor onlar ile çözebiliyoruz.
    Wordpress konusuna gelecek olursak çok haklısınız gerçekten son günlerde wordpress tercih etmiyorum. php pdo ile bir blog scripti yazıp bootstrap bir tasarım koysanız wordpressden %2000 daha hızlı çalışacaktır çok hantal bir sistem olmaya başladı her ne kadar gelişmiş olursa olsun.

    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cyberpanel'i silesim geldi bu kadar kötü mü bu panel ya 😀
    Alışıldık bir arayüzü yok. Bu yüzden herşeyin el altında kolayca bulunabileceği birşey düşünüyorum.
  • 02-03-2022, 15:39:47
    #8
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cyberpanel'i silesim geldi bu kadar kötü mü bu panel ya 😀
    Hele güvenlik açıklarını söylesem kullandığın günlere gülersin hocam
  • 02-03-2022, 15:41:12
    #9
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Diğer arkadaşlarda düşüncelerini yazabilir cyberpaneli sunucularına kurup hosting satan insanlarda var kurumsal cyberpanel paketlerini kullanan onlarında fikrini almak isterim müşterilere sunacakları arayüzden memnunlarmı