Merhabalar r10 ailesi cyberpaneli uzun zamandır kullanıyorum ve uzun süredir çok fazla projeye arayüz geliştirdim.
Cyberpanele arayüz geliştirmeyi düşünüyorum bunu ücretsiz olarak yapmak isterim ama freelancer çalıştığım için vakitim nakit sayılıyor.
Sizce böyle bir ihtiyaç varmı var ise ücretli desteklemek isteyenler olur mu en azından bir kahve paramız çıksın gözüyle bakıyorum cpanel plesk tarzı bir tasarım cyberpanelde görmek isteyenler konu altına tartışalım