Türkiye'de kontrol panel olayında biraz sığ düşüncedeyiz.

cPanel dışında kontrol paneli yokmuş gibi bir algı var sanki, son zamanlarda Plesk'e biraz rağbet arttı onunda bana göre sebebi cPanel'in pahalı olmasından kaynaklı ve 15 günde bir yeni lisans alabiliyorlar.