Cyberpanelin tasarımı bence Pleskten çok daha güzel ve kullanışlı. Cpanele benzetirseniz olabilir ama yine de fikrimce çok gerekli bir olay değil. Çünkü cyberpanel geçici bir aşk gibi, en fazla 1-2 ay sonra abi en iyisi Directadmine geçeyim diyorsunuz.
4 sunucumuzun 2sini maliyetleri kısma amacıyla Cyberpanel yapmıştık, site sayısı artmaya başlayınca çok sıkıntı yaşamaya başladık ve tümünü Directadmine geçirdik.