Bende CyberPanel kullanıyorum. Basit tasarımı (Mevcut Tasarımı) iş görüyor. Zaten sürekli kullanılan bir panel değil. O yüzden sade ve hafif olması daha iyi bence. Sunucuyu yormasını istemem.

Benim fikrim bu yönde.