eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cyberpanelin tasarımı bence Pleskten çok daha güzel ve kullanışlı. Cpanele benzetirseniz olabilir ama yine de fikrimce çok gerekli bir olay değil. Çünkü cyberpanel geçici bir aşk gibi, en fazla 1-2 ay sonra abi en iyisi Directadmine geçeyim diyorsunuz.
4 sunucumuzun 2sini maliyetleri kısma amacıyla Cyberpanel yapmıştık, site sayısı artmaya başlayınca çok sıkıntı yaşamaya başladık ve tümünü Directadmine geçirdik.
Ben kesinlikle Cyberpanel kullanmıyorum/kullandırtmıyorum boş yedek mevzusu yaşadıktan sonra, Wordpress'le de çalışmıyorum.
İnternete atılmış en büyük kazık Wordpress bence, eklenti-tema-kodlar için bir onay komitesi olmadığı gibi güvenlik olarak çok kötü ki performansa daha gelmedim

Cyber kullanan arkadaşlara yedekleri mutlaka kontrol etmelerini ve gerekirse PHPMyAdmin'den ve FTP'den yedeklerini almaları olur.

Tasarımı da karışık evet, daha düzgün bir şey olabilir ama buna ücret ödeyecek birisini tanımıyorum