• 20-08-2012, 16:21:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    *Öncelikle konunun eski olduğunu, forumumuz veri kaybı yaşamadan önce varolduğunu hatırlatmak isterim.





    Demo : www.egesosyal.com
    Dipnot: Üniversiteye özel bir ağ olduğu için üyelik kabul edilmemektedir. Kullanıcı girişi yapıp içeriği süzmek isterseniz. Bize mail atarak demo hesap isteyiniz.

    Web: www.bluewebdesing.com
    Web: www.isthosting.com
    Mail : info@bluewebdesing.com
    Msn : info@bluewebdesing.com
    Gsm: 0534 661 47 --
    Tel : 0212 570 68 --



    Yazılım hakkında bilgi edinmek isteyenler bu bölümü okumalı;

    Social Engine nedir ?

    Social Engine kısaca bir Sosyal Ağ yazılımıdır.
    Php dili ile kodlanmış olup, kısmen açık kaynak kodludur.
    Ayrıca Zend, Framework, Ajax ve Javascript gibi çok büyük bir kütüphane kullanır.
    Birçok teması firmamız tarafından çıkarılıp, bir kısmı ücretsiz olarak dağıtılmıştır.

    Social Engine ile neler yapılır ?

    Social Engine ile çok amaçlı bir arkadaşlık sitesi veya sosyal paylaşım siteleri oluşturulabilir.
    Günümüzün Facebook, Yonja, Netlog, Myspace gibi yazılımlarla kıyaslanabilir fakat rakip olunamaz.
    Daha çok sosyal paylaşım dalında ön planda olsakta. Arkadaşlık sistemlerinde de geride değildir.

    Social Engine güvenlimi ?

    Şuan için bilinen bir güvenlik açığı yoktur. Geçmiş dönemlere ait hack saldırılarına yönelik birçok önlem alınmıştır.
    IP kontrol sistemi başta olmak üzere. Defalarca giriş denemelerini engelleme vardır.
    Üst seviye bilgisi olanlar içinde şunları söyleyebiliriz:
    Exploit başta olmak üzere SQL Injection (xpoll, write, dork, thebox) gibi açıklarıda bulunmaz. Kullandığı Encyclopedia kodlarında da zarar verici bir veriye rastlanmamıştır.
    Ayrıca sonradan meydana çıkabilecek hack açıkları içinde, süreklilik maksadıyla güncellemeleri bulunur ve tarafımızda tamamen ücretsiz yapılır.

    Eklenti Desteği Nelerdir ?




    Yönetim Paneli Hakkında Kısa Bilgiler;

    Tam yönetilebilir bir yönetim paneli bulunmaktadır.
    Yönetim panelinden yöneticiler ekleyip çıkarabilirsiniz.
    Yönetim panelinden eklentilerinizi aktif pasif edebilirsiniz.
    Üyelerin katılabilceği ağlar oluşturabilirsiniz.
    Profil alanları ekleyebilirsiniz.
    Arama alanları ekleyebilrisiniz.
    İstatistiklere bakabilirsiniz.
    Erişim loglarını takip edebilirsiniz.
    Üyelerin mesajlarını takip ederbilirsiniz.
    Üyelere sınırlama koyabilirsiniz.
    İstediğiniz üyelere rozet tanımlayabilirsiniz.
    Duyurular ekleyebilirsiniz.
    Sadece davetli üyelerin katılmasını sağlayabilirsiniz.
    İstediğiniz üyeleri banlayabilir veya IP lerini banlayabilirsiniz.
    Aktiviteleri kontrol edebilir silebilirsiniz.
    Sosyal ağnıza reklam alabilir, tıklama başına bütçe beliryebilirsiniz.
    Dil değiştirebilir yeni dil kodları ekleyebilir. Varolon dili güncelleştirebilirsiniz.
    ve daha birçok özelliği bulunmaktadır.

    Dil Seçenekleri Nelerdir ?

    (TR) Turkish language_tr 50 TL Kurulumla beraber ÜCRETSİZ!
    (EN) English language_en 50 TL Kurulumla beraber ÜCRETSİZ!
    (AR) Arabic language_ar 20 TL
    (DE) Deutch language_de 30 TL
    (IT) Italian language_it 20 TL
    (PE) Persian language_pe 10 TL
    (RU) Russian language_ru 30 TL
    (SE) Swedish language_se 20 TL
    (GR) Greek language_gr 30 TL
    (GE) German language_ge 20 TL

    Netlog Teması Nasıl Görünüyor ?

    Anasayfa Giriş Ekranı


    Üye (Kullanıcı) Anasayfası


    Profil Sayfası


    Davet Sayfası


    Vdeiolar Sayfası


    İsteğe bağlı özel tema yapılır. Fiyat alın. Msn: info@bluewebdesing.com

    Netlog Temasının Özellikleri Nelerdir ?
    • Tema Social Engine 3.18 ve 3.20 sürümüne göre uyarlanmıştır.
    • Hafif fakat güçlü grafiklerle zenginlik kazandırılmıştır.
    • Tüm verileri kendi sunucunuz üzerinden çeker.
    • Gelişmiş anlık durum güncelleme ve anlık jq ile görüntüleme.
    • Yeni gurup sayfaları, fotoğraf albümleri, anketler özelliğini içerir.
    • Anasayfadan tüm profil alanları yönetilebilir.
    • Anlık bildirim ibareleri ve anlık sohbet mesajlaşma.
    • Anasayfada facebook ile bağlan, otomatik kayıt ve otomatik giriş.
    • Mobil versyon eklenmiştir.
    • ve daha birçok özellik.

    Ne kadar ve Nasıl satın alırım ?

    Kurulum tarafıma ait olmak üzere 200 TL ' dir.
    Bu fiyata 30 eklenti dahildir.
    *Harici alan düzenlemeleri ekstra ücret talep etmeme sebeptir.
    "harici alan demek" menünün yerini beğenmediniz. şu menüyü sola alalım dediniz. bu ekstra ücrete girer.
    Logo v.s şeyler ekstra ücrete tabi değldir. (Logo hediyemezdir isteğiniz doğrultusunda yapılmaz.)

    Online (çevrim içi) MSN üzerinden alım yapmak veya soru sormak için Burayı tıklayın...
    r10 üzerinden alım yapmak veya soru sormak için Burayı tıklayın...
    Sanalpazar üzerinden tüm kartlara taksit imkanıyla satın almak için Burayı tıklayın...
    Gittigidiyor üzerinden tüm kartlara taksit imkanıyla satın almak için Burayı tıklayın...
    Mail üzerinden alım yapmak veya soru sormak için Burayı tıklayın...

    Diğer ödeme seçenekleri nelerdir ?

    Akbank hesabımıza havale yaparak satın almak için mesaj atın.
    Ziraat hesabımıza havale yaparak satın almak için mesaj atın.
    Misli hesabımıza %0 masraf ile ödeme yapmak için mesaj atın.

    Alıntı
    Serhat: Egesosyalin sahibiyim. Sayesinde hedeflediğim bir projeyi gerçekleştirdik. Hem ticari hem mecazi güzel bir dostluğumuz var şimdi.
    Alıntı
    Arif: Arkadaşla çalıştık tüm sorunlarımı elindiğin gelidğince halletti. Güvenilir bir arkadaş.
    Alıntı
    Ömür: Arkadaşla sanalpazar üzerinden alışveriş yaptım. Ödemesini onaylamadan daha sitemi aktif etti.
    Alıntı
    Mete: Arkadaşa özel tema yaptırdım çok ilgiliydi. Hala sık sık görüşmekteyiz.
    Alıntı
    Caner: Arkadaşa bu siteyi kurdurdum memnunum şimdilik.
    Alıntı
    xfiles: Bu konuyla tanışmıştık fakat myspace temasını satın almıştım. çok ilgilendi sağolsun.
    ve daha önce bizimle çalışan arkadaşlar yorumlarını esirgemezse sevinirim.
    ayrıca daha önce ticaret yaptıklarımızda lütfen trade versin...


    Dipnot: Pazarlık payı yoktur.
  • 20-08-2012, 16:44:11
    #2
    Demo hesap ve var ise detaylar konu linkiyle birlikte lütfen...
  • 21-08-2012, 10:38:27
    #3
    Yaptığınız iş yasal değil. Marez Social Engine kuruyorsunuz. Bu scriptin orjinal fiyatı zaten 300 dolar. https://www.socialengine.com/buy-social-engine
  • 21-08-2012, 12:29:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız iş yasal değil. Marez Social Engine kuruyorsunuz. Bu scriptin orjinal fiyatı zaten 300 dolar. https://www.socialengine.com/buy-social-engine
    Sizin bu yorumu yapmak için 2 nedeniniz olabilir.
    Ya social engine hakkında hiçbir fikriniz yok.
    Yada karalama kampayalarının bir üyesisiniz.
    300$ diye bahsettiğiniz sürümle benim konumun en altında bulunan sürümle bir karşılaştırma yapın.
    Daha uzun cevap falan vermicem size.
    Gerekli kanıtlar eski konumda möderatör arkadaşa aktırıldı.

    http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr
  • 21-08-2012, 22:13:39
    #5
    Uyuzcuq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bu yorumu yapmak için 2 nedeniniz olabilir.
    Ya social engine hakkında hiçbir fikriniz yok.
    Yada karalama kampayalarının bir üyesisiniz.
    300$ diye bahsettiğiniz sürümle benim konumun en altında bulunan sürümle bir karşılaştırma yapın.
    Daha uzun cevap falan vermicem size.
    Gerekli kanıtlar eski konumda möderatör arkadaşa aktırıldı.

    http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr
    Ne demek ya? Sen bu hizmetle birlikte ücretli satılan bir scripti veriyor musun vermiyor musun? Evet ya da hayır gayet net.
  • 21-08-2012, 22:39:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek ya? Sen bu hizmetle birlikte ücretli satılan bir scripti veriyor musun vermiyor musun? Evet ya da hayır gayet net.
    Veriyorum Hemde LİSANS dahilinde.

    Ayrıca diğer forumlardada aynı karalamayı yapıyorsunuz.
    Devam ederseniz report etmekten çekinmeyeceğim.
  • 21-08-2012, 22:41:10
    #7
    Uyuzcuq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veriyorum Hemde LİSANS dahilinde.
    socialengine.com üzerinden satın aldığın lisansların capsini atabilir misin?
    Eklentilerin lisansı vs. Her eklenti 40 dolar, siz 30 tlye bırakıyorsunuz. Üstelik onlarca eklenti de ücretsiz. Yanlış anlamayın böyle lisansı sürümü varsa ben de socialengine.com üzerinden almak isterim de.
  • 21-08-2012, 22:42:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    socialengine.com üzerinden satın aldığın lisansların capsini atabilir misin?
    sen şu bağlatıya tıklayıp casp lere bakarmısın arkadaşım

    http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr
  • 21-08-2012, 22:47:05
    #9
    Uyuzcuq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen şu bağlatıya tıklayıp casp lere bakarmısın arkadaşım

    http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr
    Capslerde aff hesabından başka bir şey görülmüyor.