Sizin bu yorumu yapmak için 2 nedeniniz olabilir.
Ya social engine hakkında hiçbir fikriniz yok.
Yada karalama kampayalarının bir üyesisiniz.
300$ diye bahsettiğiniz sürümle benim konumun en altında bulunan sürümle bir karşılaştırma yapın.
Daha uzun cevap falan vermicem size.
Gerekli kanıtlar eski konumda möderatör arkadaşa aktırıldı.
http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr