• 21-08-2012, 22:57:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Capslerde aff hesabından başka bir şey görülmüyor.
    heh aff hesabına üye ol önce o sales yazan kısıma bak bakalım para neye göre geliyor.
    dediğim gibi social engine hakkında bilginiz yoksa fikrinizde karalamanızda olmasın.
    o bölüme satış yaptıkça para gelir. bakiyemde biriktirdiğim paralarlada lisans alınabilir.
    aff sistemine kayıt olan herkezede %20 indirim yapılır.
    Bunun dışında TÜRKÇE DİL dosyasını
    Facebook
    Yonja
    Myspace
    Netlog
    v.s temalarını benim yapmış olmamda.
    çıkardığım eklentileri yan firmaları olan seplugins üzerinden satmalarıda
    sattıkları her pluginde komisyon vermeleride cabası.

    Bu defa mesajınızı report edip karalama kampayası kovalayan üyelerinden biri olduğunuzu yazcağım.



    Eğer 200 TL ye lisansda alırsanız social engine lisans sorgulama bölümündende sorgulatabilirsiniz.

    Böyle çirkin
  • 21-08-2012, 23:00:27
    #11
    Ben hala şu kadar lisans alabilirsiniz tarzı bir caps göremedim. Sadece 3 rakamla üç satış yapılan aff capsi var. Konuya son mesajım.

    Eklentilerle birlikte 650 dolar civarı olan bir scripti hangi zihniyet size 50, 100 dolar bandında verir anlamış değilim.
    İyi akşamlar.
  • 21-08-2012, 23:04:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hala şu kadar lisans alabilirsiniz tarzı bir caps göremedim. Sadece 3 rakamla üç satış yapılan aff capsi var. Konuya son mesajım.

    Eklentilerle birlikte 650 dolar civarı olan bir scripti hangi zihniyet size 50, 100 dolar bandında verir anlamış değilim.
    İyi akşamlar.
    Mesajlarımı tekrar okuyun siz anlayış problemi çekiyorsunuz.
    Ayrıca 650$ değil o sürüm 299$ SOCİAL ENGİNE 4X (yani 4.1.8p1 paketi)

    Benim satmaktan olduğum sürüm SOCİAL ENGİNE 3X (yani 3.20.1b1 paketi)
  • 19-09-2012, 17:05:37
    #13
    Özel Tema Kurulum Vs Ne Kadara Çıkıyor?
  • 19-09-2012, 17:50:22
    #14
    gold üyelik gibi özelliğe sahipmidir ?
  • 19-09-2012, 18:01:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Minifirsat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gold üyelik gibi özelliğe sahipmidir ?
    Üye sınıflandırma özelliği bulunuyor.

    Örnek olarka Normal üyeler kategorisi mevcut.
    Siz birde Gold üyeler diye kategori açıp sınır veya ekstra özellik katabilirsiniz.

    Normal üyeler kategorisine dahil olan üyeler;

    mesaj gönderemez.
    chat özelliğini kullanamaz.
    blogları göremez ve blog yazamaz.
    1 müzik yükleyebilir.

    Gold üyeler kategorisine dahil olan üyeler;

    mesaj gönderebilir.
    chat özelliğini kullanabilir.
    blogları görebilir ve blog yazabilir.
    5 müzik yükleyebilir.

    şeklinde ayarlama yapabilmeniz mümkündür.
  • 20-09-2012, 15:00:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    UNUTMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel Tema Kurulum Vs Ne Kadara Çıkıyor?
    Pm ile bilgilendirildiniz.
  • 14-03-2013, 05:23:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu hortlatiyorum ama ; ) böle bi sosyal ağ bilen varmi? türkçe dil destekli
  • 14-03-2013, 05:28:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş banlanmış ve demo sitesi zaten açılmamaktadır.