ilyasbat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dediğim gibi social engine hakkında bilginiz yoksa fikrinizde karalamanızda olmasın.
o bölüme satış yaptıkça para gelir. bakiyemde biriktirdiğim paralarlada lisans alınabilir.
aff sistemine kayıt olan herkezede %20 indirim yapılır.
Bunun dışında TÜRKÇE DİL dosyasını
Yonja
Myspace
Netlog
v.s temalarını benim yapmış olmamda.
çıkardığım eklentileri yan firmaları olan seplugins üzerinden satmalarıda
sattıkları her pluginde komisyon vermeleride cabası.
Bu defa mesajınızı report edip karalama kampayası kovalayan üyelerinden biri olduğunuzu yazcağım.

Eğer 200 TL ye lisansda alırsanız social engine lisans sorgulama bölümündende sorgulatabilirsiniz.
Böyle çirkin