ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
socialengine.com üzerinden satın aldığın lisansların capsini atabilir misin?
sen şu bağlatıya tıklayıp casp lere bakarmısın arkadaşım

http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr