Uyuzcuq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin bu yorumu yapmak için 2 nedeniniz olabilir.
Ya social engine hakkında hiçbir fikriniz yok.
Yada karalama kampayalarının bir üyesisiniz.
300$ diye bahsettiğiniz sürümle benim konumun en altında bulunan sürümle bir karşılaştırma yapın.
Daha uzun cevap falan vermicem size.
Gerekli kanıtlar eski konumda möderatör arkadaşa aktırıldı.

http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=tr
Ne demek ya? Sen bu hizmetle birlikte ücretli satılan bir scripti veriyor musun vermiyor musun? Evet ya da hayır gayet net.