• 12-09-2010, 01:04:56
    #55
    demek adam değilim ha


    ekmek yediğin yeri nasılda işim var diye engelleyebiliyorsun ?

    hadi geri ödeme yapmadın hangi hakla beni yapacağın güncellemelerden mahrum bırakabiliyorsun ?


    sonuçta ben o paraları verirken o güncellemelerdende faydalanma hakkında sahip olmadım mı ?


    demek adam değilim ha al işte kayıtlarla ortada...
  • 12-09-2010, 01:41:36
    #56
    https://www.r10.net/sikayetim-var/732...u-kisilik.html


    şikayet konum da burdadır...


    saygılarımı sunarım.
  • 12-09-2010, 02:46:57
    #57
    RDY_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/sikayetim-var/732...u-kisilik.html


    şikayet konum da burdadır...


    saygılarımı sunarım.


    Domain sana transfer ediliyor domain domain diyorsun ya yana döne buda kanıtı.

  • 12-09-2010, 13:20:03
    #58
    domaini sen değil ortağın dün gece 3 te yolladı sağolsun

    kanıt manıt diye yazma buraya....

    şikayet konumdaki sorulara cevap vericeksin.


    hangi hakla beni engellediğine cevap vericeksin.
  • 13-09-2010, 18:22:07
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle bu kişi ile alışveriş yapmayın.

    https://www.r10.net/sikayetim-var/732...kisilik-5.html

    Şimdide RDY_trnin sitesini hacklemeye çalışmış.
  • 13-09-2010, 19:22:53
    #60






    alın alışveriş yaptığınız adamın müşterisine davranışı


    115 lira verdim bu adama hepsi kuruş kuruş haram olsun...

    gelmiş şimdide tehdit ediyor...


    etsin bakalım
  • 13-09-2010, 19:24:55
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Rahat olsun o, site açık kalacak.

    Koyduğu shellleri temizleyip, yapamadıkları hataları kapattım şimdi, anca mesajda kalır o.
  • 13-09-2010, 19:26:57
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle geçmiş olsun... şu scriptteki açıklar nasıl birşeymiş ki anlamadım. Açıklarını kapatıp gerekli dosyaları satsam galiba satışlarımı ikiye katlarım. Ne kadar çok alıcısı ve ilgilisi var

    Edit : Hemşo yazmış. Sen yaptıysan satsana şu scriptin açıksız halini felaket para kalkar bu işten
  • 13-09-2010, 23:21:04
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Web_Scripti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun... şu scriptteki açıklar nasıl birşeymiş ki anlamadım. Açıklarını kapatıp gerekli dosyaları satsam galiba satışlarımı ikiye katlarım. Ne kadar çok alıcısı ve ilgilisi var

    Edit : Hemşo yazmış. Sen yaptıysan satsana şu scriptin açıksız halini felaket para kalkar bu işten

    dostum hem para kazanırsın hemde dua alırsın..