E-Ticaret Sistemi Olan OpenCart Temaları
17
●3.898
- 14-04-2010, 00:15:29Bende IE nin hiçbir sürümünü sevmiyorum ama işte windowsla geldiği için 1-0 önde başlıyor. Chrome çıkmadan önce favorim Firefox du şuan Chrome çok alıştım. Bence hepsinde iyi. FF hafıza sorunu yüzünden gözümden düşmüştü. Diğer tarayıcılarda pc de olmasına rağmen hiç kullanmıyorum. İşte anca test etmek için bakıyorum. Yoksa öyle süs niyetine duruyolarmener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ne gibi bir gelişme mesela. Demo sayfalarını ilerleyen zamanlarda yapmayı düşünüyorum.SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürlerkurtcobani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-08-2010, 02:03:34Üyeliği durduruldubu temanın fiyatını ve msninizi pm atarmısınız..rica ediyorumeka7a adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2010, 09:00:08Selam bu aralar kendi sitelerim dışında diğer sitelere bakma fırsatım olmuyor.DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site üzerindeki fiyatlar geçerlidir. Msn adresimi mail ile göndermiştim ama msn alışkanlığım pek olmadığı için daha çok site üzerinde canlı destek hattında açık oluyorum.
Bazı temaların fiyatlarında indireme gittim. Şuan temaları OpenCart 1.4.9'a uyarlamalarını yapıyorum. Bittiğinde sizin istediğiniz temanın ve bir kaç tane temanın daha demolarını kuracağım. Demolara bakarak daha çok fikir sahibi olabilirsiniz.
