mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence 8 en sorunlu tarayıcı. Banka sitelerine girilmiyor doğru düzgün. Metin kutusuna yazı yazamıyorsun filan, Allah saklasın, bir daha da kullanmam.
Bende IE nin hiçbir sürümünü sevmiyorum ama işte windowsla geldiği için 1-0 önde başlıyor. Chrome çıkmadan önce favorim Firefox du şuan Chrome çok alıştım. Bence hepsinde iyi. FF hafıza sorunu yüzünden gözümden düşmüştü. Diğer tarayıcılarda pc de olmasına rağmen hiç kullanmıyorum. İşte anca test etmek için bakıyorum. Yoksa öyle süs niyetine duruyolar

SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünü incele ve Sepete Ekle butonlarını geliştirirseniz iyi olur. Konuyu aboneliklere ekledim oldukça hesaplı ve güzel temalar.

EDİT: Ayrıca temaların demolarını hazırlaman daha iyi olacaktır.
Ne gibi bir gelişme mesela. Demo sayfalarını ilerleyen zamanlarda yapmayı düşünüyorum.

kurtcobani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı satışlar
Teşekkürler