• 13-04-2010, 05:03:26
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnternet explorer 6 ve alt sürümlerde o uyarı çıkıyor. 6 sorunlu tarayıcılar olduğu için bazı yerlerinde kaymalar mevcut. Bunun için css dosyası hazırlıyorum. Düzelttiğim taktirde uyarıyı kaldıracağım.
  • 13-04-2010, 10:08:49
    #11
    Bence 8 en sorunlu tarayıcı. Banka sitelerine girilmiyor doğru düzgün. Metin kutusuna yazı yazamıyorsun filan, Allah saklasın, bir daha da kullanmam.
  • 13-04-2010, 10:17:31
    #12
    Misafir
    Ürünü incele ve Sepete Ekle butonlarını geliştirirseniz iyi olur. Konuyu aboneliklere ekledim oldukça hesaplı ve güzel temalar.

    EDİT: Ayrıca temaların demolarını hazırlaman daha iyi olacaktır.
  • 13-04-2010, 13:28:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar
  • 14-04-2010, 00:15:29
    #14
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence 8 en sorunlu tarayıcı. Banka sitelerine girilmiyor doğru düzgün. Metin kutusuna yazı yazamıyorsun filan, Allah saklasın, bir daha da kullanmam.
    Bende IE nin hiçbir sürümünü sevmiyorum ama işte windowsla geldiği için 1-0 önde başlıyor. Chrome çıkmadan önce favorim Firefox du şuan Chrome çok alıştım. Bence hepsinde iyi. FF hafıza sorunu yüzünden gözümden düşmüştü. Diğer tarayıcılarda pc de olmasına rağmen hiç kullanmıyorum. İşte anca test etmek için bakıyorum. Yoksa öyle süs niyetine duruyolar

    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünü incele ve Sepete Ekle butonlarını geliştirirseniz iyi olur. Konuyu aboneliklere ekledim oldukça hesaplı ve güzel temalar.

    EDİT: Ayrıca temaların demolarını hazırlaman daha iyi olacaktır.
    Ne gibi bir gelişme mesela. Demo sayfalarını ilerleyen zamanlarda yapmayı düşünüyorum.

    kurtcobani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar
    Teşekkürler
  • 29-08-2010, 02:03:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    eka7a adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu güncel

    Yeni bir tema eklenmiştir.
    http://i37.tinypic.com/33bpn3r.jpg
    bu temanın fiyatını ve msninizi pm atarmısınız..rica ediyorum
  • 31-08-2010, 09:00:08
    #16
    DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu temanın fiyatını ve msninizi pm atarmısınız..rica ediyorum
    Selam bu aralar kendi sitelerim dışında diğer sitelere bakma fırsatım olmuyor.

    Site üzerindeki fiyatlar geçerlidir. Msn adresimi mail ile göndermiştim ama msn alışkanlığım pek olmadığı için daha çok site üzerinde canlı destek hattında açık oluyorum.

    Bazı temaların fiyatlarında indireme gittim. Şuan temaları OpenCart 1.4.9'a uyarlamalarını yapıyorum. Bittiğinde sizin istediğiniz temanın ve bir kaç tane temanın daha demolarını kuracağım. Demolara bakarak daha çok fikir sahibi olabilirsiniz.
  • 11-11-2012, 02:29:13
    #17
    ayakkabı teması alınacaktır pm lütfen
  • 11-11-2012, 02:33:10
    #18
    temaların kurulu demolarını görme imkanımız yokmu