• 10-04-2010, 06:38:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şu an tema satışlarımız durduruldu. Yeni ve güncel versiyonla uyumlu temalar yayınlandığında konu güncellenecektir.
  • 10-04-2010, 06:47:04
    #2
    Selamlar, inceliyelim bakalım, yani diyorsunuz geleceğin sistemi bizim opencart olacak
  • 10-04-2010, 06:53:39
    #3
    Her şeyi yaptım bir türlü sol menüyü yapamadım (=
  • 10-04-2010, 08:13:06
    #4
    öyle bir iddam yok ama ücretsiz olmasına rağmen güzel bir yazılım

    Ee biraz daha uğraşmak lazım
  • 10-04-2010, 15:02:17
    #5
    Güzel temalar gerçekten hayırlı satışlar bu arada ücretsiz olan opencart piyasada bulunan en kapsamlı en güzel alışveriş sistemi diyebilirim sürekli güncel olmasıda ayrı bir güzellik.
  • 11-04-2010, 16:13:57
    #6
    Saol kardeşim. Sade ve kullanışlı. Yeni sürümü çıkmış bakalım onu çevirisini kontrol edeceğim şimdi
  • 11-04-2010, 19:12:24
    #7
    bir adet tema alindi kurulumunu da yapti tşk
  • 11-04-2010, 19:19:50
    #8
    Güle güle kullanın bol kazançlar dilerim.
  • 11-04-2010, 21:09:10
    #9
    Explorer'ın sürümünü yükselt diyor, bunu dayatıyor. Yükseltmeden giremiyor muyuz siteye? Bizim tercih hakkımız yok mu?