DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu temanın fiyatını ve msninizi pm atarmısınız..rica ediyorum
Selam bu aralar kendi sitelerim dışında diğer sitelere bakma fırsatım olmuyor.

Site üzerindeki fiyatlar geçerlidir. Msn adresimi mail ile göndermiştim ama msn alışkanlığım pek olmadığı için daha çok site üzerinde canlı destek hattında açık oluyorum.

Bazı temaların fiyatlarında indireme gittim. Şuan temaları OpenCart 1.4.9'a uyarlamalarını yapıyorum. Bittiğinde sizin istediğiniz temanın ve bir kaç tane temanın daha demolarını kuracağım. Demolara bakarak daha çok fikir sahibi olabilirsiniz.