Konu
E-Ticaret Sistemi Olan OpenCart Temaları
13-04-2010, 10:08:49
#11
mener
Bence 8 en sorunlu tarayıcı. Banka sitelerine girilmiyor doğru düzgün. Metin kutusuna yazı yazamıyorsun filan, Allah saklasın, bir daha da kullanmam.