Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 17-01-2010, 18:52:22
    Murat bey demoyu tahmini ne zaman alırız 2010'un ilk ayını geride bırakmaya birşey kalmadı sabırsızlanıyoruz artık
  • 18-01-2010, 04:31:57
    Üyeliği durduruldu
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütçemi ayaralyıp almayı düşünenlerdenim. başarılarınızın devamını dilerim. beklenileni vereceğini düşünüyrm.

    Güzel düşünceleriniz ve desteğiniz için teşekkürler.


    YUNUSEMRE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murat bey demoyu tahmini ne zaman alırız 2010'un ilk ayını geride bırakmaya birşey kalmadı sabırsızlanıyoruz artık

    Yunusemre bey, sistemin tam demosu olmasada bu ay sonu bir kaç servisin görüntülerini sizler ile paylaşacağız bu konu altında ve resmi web sitesinde.
    En az sizler kadar bizlerde sabırsızlanıyoruz çıkışı için.

    Saygılarımızla
    Murat KARAÇAM
    ZED Yazılım
  • 23-01-2010, 12:55:27
    Sistem ekran görüntüleri için ay sonu yaklaştık sabırsızlıktan öleceğiz.
  • 30-01-2010, 12:33:06
    Ay sonu geldi. Var mı bir gelişme ?
  • 30-01-2010, 16:12:30
    İnşallah gelecek demo
  • 30-01-2010, 16:25:49
    Üyeliği durduruldu
    XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem ekran görüntüleri için ay sonu yaklaştık sabırsızlıktan öleceğiz.
    sezabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ay sonu geldi. Var mı bir gelişme ?
    YUNUSEMRE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah gelecek demo
    Merhabalar;

    Şuan görüntüleri verilecek servislere içerik ekleniyor daha anlaşılır olması için.
    1 haftadır ciddi bir rahatsızlık geçirdiğim için son güne kaldı bu işlem.
    Takipte kalın bugün gelecek görüntüler.

    Saygılarımızla
    Murat KARAÇAM
    ZED Yazılım
  • 30-01-2010, 17:04:29
    Üyeliği durduruldu
    Ben bile sabırsızlanıyorum Kolay gelsin Murat bey.
  • 30-01-2010, 17:57:56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hastalığınız için, birşey sormak istiyorum kafanızdaki lisans ücreti nedir yıllık? Tahmini bir fiyat %15 %20 sapma olabilir tabiki.
  • 30-01-2010, 19:22:01
    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;

    Şuan görüntüleri verilecek servislere içerik ekleniyor daha anlaşılır olması için.
    1 haftadır ciddi bir rahatsızlık geçirdiğim için son güne kaldı bu işlem.
    Takipte kalın bugün gelecek görüntüler.

    Saygılarımızla
    Murat KARAÇAM
    ZED Yazılım
    Geçmiş olsun usta
    Takipte olacağız sabaha kadar