sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bütçemi ayaralyıp almayı düşünenlerdenim. başarılarınızın devamını dilerim. beklenileni vereceğini düşünüyrm.

Güzel düşünceleriniz ve desteğiniz için teşekkürler.


YUNUSEMRE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Murat bey demoyu tahmini ne zaman alırız 2010'un ilk ayını geride bırakmaya birşey kalmadı sabırsızlanıyoruz artık

Yunusemre bey, sistemin tam demosu olmasada bu ay sonu bir kaç servisin görüntülerini sizler ile paylaşacağız bu konu altında ve resmi web sitesinde.
En az sizler kadar bizlerde sabırsızlanıyoruz çıkışı için.

Saygılarımızla
Murat KARAÇAM
ZED Yazılım