• 08-02-2026, 22:56:47
    #10
    emreseokarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok enteresan hocam, o firmaların son zamanlarda 'normalleşen' politikaları bu galiba çünkü daha önce de bu tür sorunlar yaşayan projelere dair gönderiler görmüştüm
    Sıkıntı şu ilk görüştüğün tamam diyor komisyon oranını bile konusup anlasıyorsun. Sonra onaya gidiyor oradan sekiyor. Uğraşmaktan vazgeçtim varsa güçlü bir arkadaş pos alırım diyen buyursun Pazarlık vardır
  • 08-02-2026, 22:59:03
    #11
    APİ veriyor musunuz hocam?
    Shopier gibi ödeme almak için.
  • 08-02-2026, 23:01:05
    #12
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    APİ veriyor musunuz hocam?
    Shopier gibi ödeme almak için.
    Evet var, shopier api veremez bu arada bilginiz olsun api ile link ürettirip link üzerinden ödeme alır.
  • 08-02-2026, 23:02:09
    #13
    NIGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet var, shopier api veremez bu arada bilginiz olsun api ile link ürettirip link üzerinden ödeme alır.
    Hocam yaş sınırınız var mı?
    Direk sisteme entegre edeceğim şimdi adamsınız
  • 08-02-2026, 23:04:04
    #14
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaş sınırınız var mı?
    Direk sisteme entegre edeceğim şimdi adamsınız
    Ben scripti satıyorum hocam Pos alamadıgım için yayına veremedim sistemi. Yanlış anlaşıldık sanırım
  • 08-02-2026, 23:04:37
    #15
    NIGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben scripti satıyorum hocam Pos alamadıgım için yayına veremedim sistemi. Yanlış anlaşıldık sanırım
    Üzdünüz hocam D:
    Ben okumadım direk siteye girdim D:
  • 09-02-2026, 12:30:45
    #16
    Merhabalar öncelikle hayırlı olsun hocam. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim merak ettiğim kısımlar var. Öncelikle ürün alanlarında kullandığınız ikonlar yerine keşke stok görsel kullansaydınız daha dikkat çekici olabilirdi. Mobil uygulaması webview olarak mi yoksa flutter ? Çünkü iyi bir rakam istemişsiniz Link slug yapısı ingilizce ? SSS acordion ama açılmıyor ? CTA yok açılmıyor ? Siz yazılımı satıyorsunuz backend in demosu varmı?
  • 09-02-2026, 12:58:39
    #17
    S3K1Z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar öncelikle hayırlı olsun hocam. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim merak ettiğim kısımlar var. Öncelikle ürün alanlarında kullandığınız ikonlar yerine keşke stok görsel kullansaydınız daha dikkat çekici olabilirdi. Mobil uygulaması webview olarak mi yoksa flutter ? Çünkü iyi bir rakam istemişsiniz Link slug yapısı ingilizce ? SSS acordion ama açılmıyor ? CTA yok açılmıyor ? Siz yazılımı satıyorsunuz backend in demosu varmı?
    Evet yazılımı satıyorum. Ufak tefek hatalar olabilir düzeltilir. Mobil uygulması yazmadım bunun henuz ama flutter ile yazabilirim.
  • 09-02-2026, 16:07:56
    #18
    Hocam merhaba iyi satışlar dilerim paytr gibi firmalar değilde direkt banka ile çözemez misiniz olayı 3-4 banka ile anlaşıp o bankaların pos sistemini kursanız hem komisyon da düşük olmaz mı ?