emreseokarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok enteresan hocam, o firmaların son zamanlarda 'normalleşen' politikaları bu galiba çünkü daha önce de bu tür sorunlar yaşayan projelere dair gönderiler görmüştüm
Sıkıntı şu ilk görüştüğün tamam diyor komisyon oranını bile konusup anlasıyorsun. Sonra onaya gidiyor oradan sekiyor. Uğraşmaktan vazgeçtim varsa güçlü bir arkadaş pos alırım diyen buyursun Pazarlık vardır