NIGA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben scripti satıyorum hocam Pos alamadıgım için yayına veremedim sistemi. Yanlış anlaşıldık sanırım
Üzdünüz hocam D:
Ben okumadım direk siteye girdim D: