Merhabalar öncelikle hayırlı olsun hocam. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim merak ettiğim kısımlar var. Öncelikle ürün alanlarında kullandığınız ikonlar yerine keşke stok görsel kullansaydınız daha dikkat çekici olabilirdi. Mobil uygulaması webview olarak mi yoksa flutter ? Çünkü iyi bir rakam istemişsiniz

Link slug yapısı ingilizce ? SSS acordion ama açılmıyor ? CTA yok açılmıyor ? Siz yazılımı satıyorsunuz backend in demosu varmı?